tisdag 3 november 2009

Ambivalens

Dubbla tankar plågar mig. Den ena är om den totala meningslöshet som det egentligen innebär att ha en blogg. Den andra tanken är hur förbannat kul det ändå är. Såg att blondinbella har gjort en förmögenhet genom sin blogg och med tanke på att min inkomst blir till en skuld till csn borde jag väl ha bättre förutsättningar än en blond Bella? Jag tänker inte skriva om vad jag har på mig. Jag kommer inte lägga ut några bilder på min vackra hy. Förmodligen inget recept på det perfekta förhållandet. Jag kommer nog inte ens formulera en enda vettig tanke. Men en sak är säker, jag kommer ha roligt över detta allt för enkla uttryckssätt.

Så ska jag följa meningsfullhet eller glädjen? Svårt val.

1 kommentar:

  1. Grattis till din nya blogg! Två saker:

    1. Din hy är inte vacker
    2. Gubbcredd till bakgrundstapeten

    http://bit.ly/1K3bs9

    SvaraRadera