tisdag 3 november 2009

Rättfärdigande

Innan man startar en blogg är det viktigt att man har något intressant och viktigt ämne att förmedla. Därför har jag genomfört en enkätundersökning på stan där jag kort och gott frågade vad just de ville läsa om. Resultatet blev rafflande.

Låt mig presentera de tre ämnen som fick flest antal röster

På tredje plats med 3,4 procent kom ämnet smink. Med 4,8 procent hamnade ämnet mode på hedervärd andraplats. Men hela 88,4 procent av de representativt tillfrågade svarade att de vill läsa om mina allmänna tankar.

Så without further delay. Varsågoda gott folk! Håll till godo!

3 kommentarer:

  1. Äntligen! En blogg som sticker ut. Härligt med lite innovation och nytänkande i bloggsfären. Men vi vill gärna höra lite om smink också.

    SvaraRadera
  2. Jag provar för tillfället en ny eyeliner som att presenteras här på sidan vid ett senare tillfälle.

    SvaraRadera
  3. Vad hände med underrubriken? Den var riktigt skönt Virtanen-pretentiös.

    SvaraRadera